مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-07اجتماعي

5200 دانش آموز ایلامی تا پایان آبان از مناطق جنگی بازدید می کنند


مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: 5200 دانش آموز ایلامی تا پایان آبان ماه از مناطق جنگی بازدید می کنند.

- سرگرد حجت اله منصوربیگی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ایلام"، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی استان ایلام از 13 مهرماه آغاز شده است و به صورت روزانه دانش آموزان شهرستان های مختلف استان به مناطق جنگی و عملیاتی اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهداف این اردوهای راهیان نور که سبب ایجاد روحیه ای بسیار خوب در دانش آموزان می شود، افزود: حضور دانش اموزان در مناطق عملیاتی و جنگی و توضیحات راویان و همراهان کاروان ها درباره هشت سال دفاع مقدس آن ها را با سختی ها و دلیل تحمل این سختی ها آشنا می کند.

سرگرد منصوربیگی خاطرنشان کرد: دانش آموزان قشر بسیار مهمی هستند چرا که در مراحل ابتدایی آموزش و تربیت هستند و باید از همین دوران آن ها را با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا کرد و پیوند آن ها با فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت بسیار مهم است.

وی گفت: امروز 274 نفر از دانش آموزان دهلرانی به سمت ایلام و مهران حرکت کردند تا از مناطق عملیاتی این شهرستان ها بازدید کنند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام عنوان کرد: این بازدید ها در دو فاز انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5200 دانش آموز ایلامی تا پایان آبان از مناطق جنگی بازدید می کنند

5200 دانش آموز ایلامی تا پایان آبان از مناطق جنگی بازدید می کنند