مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 13:212015-10-07سياسي

مسابقات قرآنی منطقه ای زندانیان سراسر کشور در دو منطقه برگزار می شود


مسئول دارالقرآن سازمان زندان های کشور با بیان اینکه مسابقات قرآنی منطقه ای زندانیان سراسر کشور در دو منطقه برگزار می شود، گفت: این مسابقات به میزبانی استان های زنجان و سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محمد محسن ربانی امروز در افتتاحیه بیست و ششمین دوره مسابقات قرآنی زندانیان سطح منطقه یک کشور در زنجان اظهار داشت: این مسابقات در راستای انجام بخشی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی در زندان ها است که هدف از اجرای این مسابقات کمک به مددجویان برای ارتقاء معلومات قرآنی است.

وی با تقدیر از شرکت کنندگان در این مسابقات تصریح کرد: کسی که در راه قرآن قدم بر می دارد برنده و پیروز است و همه افرادی که تلاش کرده اند در راه قرآن قدم بردارند برنده این مسابقه هستند.

مسئول دارالقرآن سازمان زندان های کشور با بیان اینکه مقدمات برگزاری این مسابقات از یک ماه پیش آغاز شده بود، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت برگزاری این مسابقات برنامه ریزی ها برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم از یک ماه گذشته انجام شده و استان زنجان نیز به عنوان میزبان 16 استان کشور انتخاب شده اند.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم در حوزه فعالیت های فرهنگی در زندان های کشور توجه به اجرا و برگزاری برنامه های قرآنی است که این فعالیت ها در دو بخش آموزش که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآنی منطقه ای زندانیان سراسر کشور در دو منطقه برگزار می شود

مسابقات قرآنی منطقه ای زندانیان سراسر کشور در دو منطقه برگزار می شود