مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 12:012015-10-07اجتماعي

گزارش فارس از یک بازرسی با کوهنوردی 2 ساعته گوا گواه جدال با بی سوادی+ تصاویر


روستای گوا در بخش مرکزی جاسک از روستاهایی است که تاکنون اهالی آن هیچ گونه خدمت دولتی را تجربه نکرده اند و برای نخستین بار آموزش و پرورش جاسک در این روستا اقدام به راه اندازی دبستان کرده است.

- " از بندرجاسک واقع در بخش شرقی هرمزگان، اگر چه این روزها هیچ یک از ایرانیان حتی نمی توانند تصور کنند که در اقصی نقاط این کشور پهناور مردمی وجود داشته باشند که محروم از هرگونه خدمات ابتدایی مانند آب، راه، بهداشت و آموزش هستند، اما در گوشه و کنار بخش شرقی هرمزگان روستاها و آبادی هایی وجود دارد که در نوع خود قابل تامل است.

روستای گوا واقع در بخش مرکزی شهرستان جاسک یکی از این دست روستاهاست که گویا فراموش شده است ساکنان آن سال هاست که تجربه زندگی در فقر امکاناتی را یدک می کشند.

در این راستا ابراهیم کریمی مدیر آموزش و پرورش جاسک با همراهی چند تن از کارشناسان اداره با دو ساعت پیاده روی و طی مسیر 40 کیلومتری و صعب العبور کوهستانی برای نخستین بار از روستای گوا بازدید کردند.

مسیر روستای گوا کریمی در حاشیه بازدید از روستا های حوزه این کوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در جاسک گفت: هدف از بازدید روستای گوا ارتقا کیفیت آموزشی، بررسی موانع و مشکلات آموزشی و پرورشی مناطق صعب العبور، شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل و کمک در جهت رفع مشکلات آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از یک بازرسی با کوهنوردی 2 ساعته گوا گواه جدال با بی سوادی+ تصاویر

گزارش فارس از یک بازرسی با کوهنوردی 2 ساعته گوا گواه جدال با بی سوادی+ تصاویر