مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:452015-10-07سياسي

در اجرای برجام ملاحظات مجلس مورد توجه قرار گیرد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب طرح یک فوریتی و اجرای برجام می تواند شرایطی را برای دیپلماسی ما ایجاد کند تا از این طریق بتوانیم جلوی تلاش هایی که دنیای استکبار برای انزوا و محدودیت ایران ایجاد می کند راهی را انتخاب کنیم که تامین کننده منافع ملی کشورمان باشد.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،گفت: طرح یک فوریتیاقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در برجام که هفته آینده در مجلس مطرح خواهد شد احتمال دارد نمایندگان پیشنهاداتی نیز در این رابطه مطرح کنند البته قطعا این پیشنهادات در موارد جزیی خواهد بود و تاثیری در محتوای کلی طرح هم نخواهد داشت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی، شرایط حاکم بر منطقه و وقت زیادی که در زمینه برجام صورت گرفته است تصویب طرح در راستای منافع ملی است.

سبحانی نیا تصریح کرد: تصویب طرح و اجرای برجام می تواند شرایطی را برای دیپلماسی و روابط خارجی ما ایجاد کند تا از این طریق بتوانیم جلوی تلاش هایی که دنیای استکبار برای انزوا و محدودیت ایران ایجاد می کند راهی را انتخاب کنیم که تامین کننده منافع ملی کشورمان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اجرای برجام ملاحظات مجلس مورد توجه قرار گیرد

در اجرای برجام ملاحظات مجلس مورد توجه قرار گیرد