مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:352015-10-07بين الملل

دیلی تلگراف: گرسنگی هزاران سالمند در نظام مراقبتهای اجتماعی انگلیس


هزاران سالمند در انگلیس با کمبود یا فقدان خدمات اجتماعی مواجه اند.

به نوشته شماره امروز روزنامه دیلی تلگراف در اینترنت: ارقام رسمی جدید در انگلیس حاکی از آن است، بیش از چهل هزار معلول و سالمند ضعیف در نظام مراقبهای اجتماعی در انگلیس غذا و نوشیدنی کافی دریافت نمی کنند.

نتایج مطالعه سالانه جدید مرکز سلامت و اطلاع رسانی درباره مراقبتهای اجتماعی همچنین نشان می دهد، شش نفر از هر ده شهروند پیر یا معلول که سال گذشته برای دریافت خدمات اجتماعی به شوراهای محلی شان مراجعه کرده بودند، با رد درخواست شان مواجه شدند.

این گزارش همچنین نشان داد، موارد بستری بودن اجباری در بیمارستانهای نظام بهداشت و درمان انگلیس به علت فقدان امکانات در مراکز مراقبتهای اجتماعی طی سال گذشته شانزده درصد افزایش داشت.

این گزارش پس از آن منتشر می شود که روسای شورای های محلی با هشدار درباره عدم امکان صرفه جویی بیشتر در هزینه هایشان از احتمال کاهش خدمات شان در زمینه مراقبتهای اجتماعی خبر دادند.

طبق این گزارش که تصویر جامع تری را نسبت به گزارشهای قبلی درباره وضعیت مراقبتهای درمانی و اجتماعی در انگلیس ارائه می دهد، در سال مالی گذشته بیش از یک میلیون و هشتصد هزار درخواست از شوراها، بطور متوسط روزانه پنج هزار درخواست، برای دریافت مراقبتهای اجتماعی بزرگسالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیلی تلگراف: گرسنگی هزاران سالمند در نظام مراقبتهای اجتماعی انگلیس

دیلی تلگراف: گرسنگی هزاران سالمند در نظام مراقبتهای اجتماعی انگلیس