مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:112015-10-07اجتماعي

انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران


معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از برگزاری تست قند خون رایگان در مساجد زیر پوشش این فرماندهی همزمان با هفته ناجا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، همزمان با چهارمین روز از هفته ناجا با عنوان "پلیس دانش بنیان، پژوهشگر و روزآمد"، صفدر سلیمی معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تست قند خون را مبحثی جدی در زمینه سلامت و بهداشت در جهان دانست و اظهار داشت: برای ناجا نیز مانند تمام سازمان ها و ادارات دیگر سلامت و بهداشت عمومی جامعه اهمیت فراوانی دارد.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تست قند خون رایگان در مساجد شاخص شرق استان تهران در طول هفته ناجا برگزار شد تصریح کرد: یکی از بهترین مکان ها برای این امر مساجد هستند است چرا که روزانه تعداد زیادی از مردم در این مکان ها تردد دارند.

وی در ادامه بیان داشت: با هماهنگی های لازم به عمل آمده با فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، فضای مساجد در طول هفته ناجا در اختیار مردم عزیز برای تست قند خون قرار داده شد.

سلیمی عنوان کرد: ناجا با بهره گیری از افراد تحصیل کرده علوم آزمایشگاهی خدمات تست رایگان قند خون را به مراجعه کنندگان ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران

انجام تست قند خون رایگان در مساجد شرق استان تهران