مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 11:152015-10-07دانش

رشد 25 درصدی جایگاه دانشگاه ها با مدل سرانه دانشجویی


معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: پارسال با طراحی مدل سرانه دانشجویی توانستیم جایگاه دانشگاه ها را 25 درصد رشد دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر امید در گردهمایی معاونان اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی در دانشگاه شهید بهشتی افزود: احکام برنامه پنجم و ششم توسعه باید تبدیل به احکام دائمی شود که یکی از این احکام در برنامه پنجم اشاره به حیات آموزشی این مراکز است.

وی گفت: در سازمان مدیریت کارگروهی ویژه برای این کار در نظر گرفته شده است و امیدواریم به زودی این احکام به تصویب برسد.

امید با بیان اینکه با دائمی شدن ماده 20 در احکام دانشگاه ها دغدغه استقلال این مراکز تا حدی رفع می شود ادامه داد: در تمام حوزه های آموزشی و پژوهشی نیازمندیم زیرساخت های آی تی، منابع انسانی و احکام بازنگری شود و با توجه به اینکه ماده 20 به استقلال دانشگاه ها تأکید دارد باید وابستگی به بودجه دولتی تا حدی کاهش یابد.

معاون وزیر علوم افزود: امیدواریم با احکام برنامه ششم توسعه بتوانیم اجرای احکام استقلال دانشگاه ها و نیز تأمین منابع مالی را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در اغلب روش هایی که برای رتبه بندی دانشگاه ها استفاده می شود تنها به عملکرد آموزشی و پژوهشی این مراکز می پردازند گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی جایگاه دانشگاه ها با مدل سرانه دانشجویی

رشد 25 درصدی جایگاه دانشگاه ها با مدل سرانه دانشجویی