مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 10:212015-10-07اجتماعي

اداره محیط زیست شهرستان قدس: شهرداری قدس مشکل زیست محیطی ورودی شهر را حل کند


رییس اداره محیط زیست شهرستان قدس گفت: در خصوص دو واحد غیرمجاز که در ورودی شهرستان که مشکل زیست محیطی دارد شهردای لازم است بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها را اعمال کند.

- شیدا اکار در گفت وگو با خبرنگار فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: ورودی هر شهر به دلیل عبور و مرور بسیار همیشه جزء نخستین منظرگاه هایی است که هر شهروند و یا مسافر آن را می بیند و اگر با خللی روبه رو باشد چهره شهر را با خلل مواجه می کند.

وی بیان کرد: برخی از واحدهای در حال کار در برخی ورودی های شهر قرار می گیرند که باعث می شوند، آن شهر با آلودگی سمعی و بصری مواجه شود و همچنین آلودگی هوا هم شهر را با مخاطراتی روبه رو می کنند و هم باعث می شوند که چهره شهر زشت دیده شود.

رییس محیط زیست شهرستان قدس عنوان کرد: زمانی که واحدی باعث آلودگی هوا و فعالیتش همراه با ایجاد مشکل زیست محیطی باشد محیط زیست اقدامات لازم را برای مهر و موم واحد مربوطه اقدام می کند اما واحد ضایعات و تولید و ساخت مصالح ساختمانی محلی برای مهر و موم ندارد.

وی افزود: اینک دو واحد در ورودی شهر قدس اقدام به فعالیت غیرمجاز می کنند که هم باعث بروز آلودگی هوا شده و هم در مواقعی باعث ایجاد گرد و غبار در محدوده می شوند و همچنین یکی از مهم ترین مشکلاتی که ایجاد کرده است، موضوع آلودگی بصری در ورودی شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره محیط زیست شهرستان قدس: شهرداری قدس مشکل زیست محیطی ورودی شهر را حل کند

اداره محیط زیست شهرستان قدس: شهرداری قدس مشکل زیست محیطی ورودی شهر را حل کند