مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 09:462015-10-07اقتصادي

راه اندازی مجدد کارخانه قند شوش انجام می شود


موانع و مشکلات راه اندازی کارخانه قند شوش با حضور معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت و به زودی شاهد راه اندازی مجدد این کارخانه با ارزش هستیم.

- رضا نجاتی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز"، اظهار داشت: خوشبختانه با بررسی های انجام شده موانع و مشکلات راه اندازی کارخانه قند شوش مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای خوبی در راستای رفع این مشکلات مطرح شد.

وی افزود: شهرستان شوش با وجود راه های ترانزیتی مناسب و همچنین همجواری با کشورهایی نظیر عراق با تکیه بر توان بالای کشاورزی خود می تواند در جذب سرمایه از طریق صادرات بسیار خوب عمل کند.

فرماندار شوش گفت: راه اندازی کارخانه قند شوش با بررسی های انجام شده و جدول تعیین زمان بندی حداکثر تا سال آینده احیا می شود.

نجاتی اظهار داشت: شهرستان شوش قطب کشاورزی خوزستان بوده که با راه اندازی آن می توانیم به اشتغال جوانان این شهرستان کمک شایانی کنیم.

وی افزود: اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای بازساری و احیای کارخانه قند شهرستان شوش در نظر گرفته شده و مقرر شد مابقی اعتبارات لازم نیز به زودی پرداخت شود.

فرماندار شوش گفت: راه اندازی این کارخانه یک رویداد مهم اقتصادی در منطقه شمال خوزستان خواهد بود که نقش بسیار مهمی در اشتغال زایی و رونق اقتصادی و نیز توسعه کشاورزی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجدد کارخانه قند شوش انجام می شود

راه اندازی مجدد کارخانه قند شوش انجام می شود