مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 08:362015-10-07حوادث

پیکر 4 تن از جان باختگان حادثه منا در لرستان تشییع می شود


پیکر 4 تن از جان باختگان حادثه منا امروز در لرستان تشییع و خاکسپاری می شوند.

- محمد خسروی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، "با بیان اینکه امروز پیکر چهار تن دیگر از حجاج جان باخته لرستانی حادثه منا تشییع و خاکسپاری می شوند، افزود: پیکر رضا رحیمیان ثابت در شهرستان خرم آباد، طهماسب مرادی در شهرستان سلسله، غلام عباس میرزایی در بروجرد و پیکر قنبر رحمانی در شهرستان الیگودرز تشییع و به خاک سپرده می شوند.

وی افزود: در فاجعه منا 32 نفر از حجاج لرستانی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 14 نفر از کاروان بروجرد و 18 نفر از کاروان الیگودرز، ازنا و دورود بودند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به اینکه تاکنون پیکر 20 نفر از حجاج لرستانی که در حادثه منا جان خود را از دست دادند به کشور واردشده است، بیان کرد: پیکر 16 نفر از این کشته شدگان دفن شده و امروز نیز پیکر چهار تن دیگر تشییع و خاکسپاری می شوند.

وی بیان اینکه پیکر غلام عباس قاسمی یکی از حجاج کاروان بروجرد بنا به وصیت خود در مکه دفن می شود، تصریح کرد: پیکر 11 تن دیگر از حجاج لرستانی هنوز به کشور منتقل نشده و ما منتظر ورود پیکر این جان باختگان هستیم.

خسروی گفت: روز گذشته با حضور استاندار لرستان پیکر علی رازانی (برادر استاندار کرمانشاه) که در حادثه منا جان خود را از دست داد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر 4 تن از جان باختگان حادثه منا در لرستان تشییع می شود

پیکر 4 تن از جان باختگان حادثه منا در لرستان تشییع می شود