مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 07:352015-10-07بين الملل

بی توجهی دولت آلمان به آزار و اذیت جنسی زنان در اردوگاه های آوارگان


ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُتهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/07/15اتحادیه کارکنان نیروی پلیس آلمان و چند گروه مدافع حقوق زنان روز سه شنبه مقامات دولت آلمان را به بی توجهی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای آزار و اذیت، و تجاوز های جنسی در اردوگاه های آوارگان در این کشور متهم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از برلین، توماس دی مایزیر Thomas de Maiziere وزیر کشور آلمان در واکنش به مطرح شدن این موضوع در رسانه ها، از مردم آلمان درخواست کرد به شایعاتی که در این باره در اینترنت منتشر می شود گوش ندهند.

این در حالی است که راینر وندت Rainer Wendt رییس اتحادیه کارکنان پلیس آلمان در این باره گفت به عقیده وی مقامات ایالت های فدرال آلمان که مسئولیت اسکان آوارگان را به عهده دارند، موضوع حمله به زنان در اردوگاه های آوارگان را مورد بی توجهی قرار می دهند.

وی در این باره به خبرگزاری رویترز گفت: این موضوع قابل فهم است که از لحاظ سیاسی این تمایل وجود داشته باشد تا اوضاع آرام جلوه داده شود.

وی افزود بی توجهی به این گونه مشکلات، نتیجه عکس خواهد داشت.

دی مایزیر در این باره در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: شایعات زیادی درباره این موضوع مطرح و در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی دولت آلمان به آزار و اذیت جنسی زنان در اردوگاه های آوارگان

بی توجهی دولت آلمان به آزار و اذیت جنسی زنان در اردوگاه های آوارگان