مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 07:152015-10-07اقتصادي

فریب 130 زن و مرد در رؤیای خودروهای لوکس


اعضای اصلی باند کلاهبرداری فراری اند و 2 عضو ارشد شرکت لیزینگی بازداشت هستند، فریب خوردگان ماه ها است برای پس گرفتن پولشان سرگردان هستند - پرونده کلاهبرداری میلیاردی شرکت لیزینگی خودروهای لوکس پایتخت به گره کور برخورده است، چرا که اعضای اصلی باند، ماهرانه فراری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، 130 زن و مرد که در رؤیای خرید خودروهای مدل بالا در دام این کلاهبرداران افتاده اند، ماه ها است برای پس گرفتن پولشان سرگردان شده اند.

از سه سال پیش چاپ آگهی فروش در روزنامه ای معتبر درباره خرید خودروهای لوکس با شرایط استثنایی، مردان و زنان بسیاری را به شرکت طلوع تجارت سماء در خیابان ولیعصر تهران کشاند.

این شرکت در ساختمانی سه طبقه و شیک قرار داشت که هر کسی با ورود به آنجا به اتاقی جداگانه برده می شد و یاسر با نام مستعار مهرداد مأمور فروش شرکت با چرب زبانی مشتریان را مجاب می کرد که با امضای قراردادی غیر رسمی و پرداخت دو سوم پول تا دو ماه بعد صاحب خودرویی شیک و لوکس شوند.

با توجه به اینکه شرایط فروش خودروهای این شرکت استثنایی بود و سرمایه گذاری زودبازده به نظر می رسید و همچنین افراد معتبر و سرشناس عضو هیأت مدیره آن بودند، قراردادها یکی پس از دیگری به ثبت می رسید و پول های میلیونی به حساب این شرکت واریز می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب 130 زن و مرد در رؤیای خودروهای لوکس

فریب 130 زن و مرد در رؤیای خودروهای لوکس