مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 06:202015-10-07بين الملل

توضیحات ظریف درباره ماجرای دست دادن با اوباما


اینکه رییس یک نظام برای دست دادن با یک وزیر خارجی برنامه ریزی کند، یک توهین است - کد خبر: 537200 تاریخ انتشار: 15 مهر 1394 - 06:15 - 07 October 2015 وزیر خارجه ایران می گوید که اگر اینگونه تلقی شود که اوباما به عنوان رییس یک نظام برای دست دادن با وی به عنوان یک وزیر خارجی برنامه ریز کرده باشد، به اوباما توهین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، وزیر خارجه ایران در مصاحبه ای با یک نشریه آمریکایی در خصوص آخرین ماجرای رسانه ای در خصوص روابط ایران و آمریکا یعنی دست دادن اتفاقی خود با باراک اوباما در راهروهای سازمان ملل و تحولات سوریه سخن گفت.

خبرنگار ابتدا به داستان دست دادن پرداخت و پرسید: آیا می دانستید اوباما می آید و با شما دست می دهد؟ ظریف پاسخ داد: نه، این برای رییس یک نظام معمول نیست که برای دست دادن با یک وزیر خارجی، برنامه ریزی کند.

اوباما دو ساعت قبل از آن در مجمع عمومی سخنرانی کرده بود و من انتظار نداشتم ببینم که وی به سالن عمومی سازمان بازگردد.

وزیر خارجه ایران در خصوص جزییات این ماجرا باز هم سخن گفت و ادامه داد: در حال بیرون رفتن بودم که به دلیلی که از آن اطلاع ندارم، اوباما وارد سالن مجمع عمومی شد و ما اتفاقا با هم روبرو شدیم، چه این صحبت مرا ضبط کنید و چه نه، باز هم می گویم که این یک تصادف بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ظریف درباره ماجرای دست دادن با اوباما

توضیحات ظریف درباره ماجرای دست دادن با اوباما