مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 01:412015-10-06فرهنگي

«از رباط تا فرات»؛ خاطرات یک اسیر از روزن زندان موصل


«از رباط تا فرات»، خاطرات علی اصغر رباط جزی به کوشش جواد کامور بخشایش از سوی انتشارات سوره مهر تا پایان سال جاری روانه بازار کتاب می شود.

- از رباط تا فرات، خاطرات علی اصغر رباط جزی به کوشش جواد کامور بخشایش از سوی انتشارات سوره مهر تا پایان سال جاری روانه بازار کتاب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، از رباط تا فرات عنوان جدیدترین کتاب جواد کامور بخشایش است که قرار است از سوی انتشارات سوره مهر تا پایان سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب شود.

این اثر دربردارنده خاطرات علی اصغر رباط جزی از دوران کودکی تا اسارت است که هرچند به منظور ارائه خاطرات یکی از آزادگان نوشته شده، اما در خود اطلاعات خوبی از روستاهای خراسان در اختیار مخاطب قرار می دهد.

کتاب با خاطرات دوران کودکی و خانواده راوی آغاز می شود و در ادامه مهاجرت خانواده رباط جزی به تهران را یاد می کند و سرانجام به سال های اسارت راوی می رسد.

از رباط تا فرات در نگاه اول روایتی ساده و صمیمی دارد که از زبان اول شخص نقل شده و همین موضوع مخاطب را وامی دارد تا کم کم با او همراه شود و پای خاطراتش بنشیند.

راوی در ابتدا با شرح و توصیف کافی به ارائه اطلاعاتی درباره روستای محل زادگاهش می پردازد که از ورای آن می توان برداشت و شناختی کلی از روستاهای دوران شاه در نظر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«از رباط تا فرات»؛ خاطرات یک اسیر از روزن زندان موصل

«از رباط تا فرات»؛ خاطرات یک اسیر از روزن زندان موصل