مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 00:462015-10-06سياسي

مهدیار: برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی منجر به گسترش فرهنگ عاشورا می شود


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس گفت: برگزاری اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی منجر به گسترش فرهنگ جهان شمول عاشورا می شود.

- سردار جابر مهدیار در گفت و گو با خبرنگار با تاکید بر اینکه باید فرهنگ علوی و عاشورای فاطمی در جهان پویا و ماندگار باشد اظهار داشت: برگزاری گردهمایی بزرگی همچون اجلاس پیرغلامان از تأثیر بسیار بالایی در سطح بین المللی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان سیزدهمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی و این همایش بزرگ است، افزود: این همایش با حضور پیرغلامان، شعرا، نویسندگان و کسانی که در رابطه با بحث عاشورا قدم برمی دارند برگزار می شود و انعکاس رسانه ای آن می تواند برای نسل های جدید و آینده کشور و جهان مثمرثمر باشد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس با بیان اینکه از طریق این نشست های هم اندیشی دینی و مذهبی فرهنگ عاشورا به صورت پیوسته و مستمر ماندگار می شود خاطرنشان کرد: زمانی که فرهنگ عاشورا مطرح می شود بحث شیعه و سنی در کار نیست بلکه بحث آزادی و آزادگی کسانی مطرح است که بخاطر تداوم دین خدا برای نجات بشریت از همه چیز خود گذشتند.

مهدیار با اشاره به اینکه تمام انسان های آزاده و تمام اهل تشیع و تسنن با هم این حرکت را دنبال می کنند تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدیار: برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی منجر به گسترش فرهنگ عاشورا می شود

مهدیار: برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی منجر به گسترش فرهنگ عاشورا می شود