مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 22:512015-10-06سياسي

کسی که به نظام مهندسی به شکل فرصت شغلی نگاه می کند حق ورود به انتخابات آن را ندارد


عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: هر کسی به سازمان نظام مهندسی به شکل یک فرصت شغلی نگاه می کند حق ندارد وارد انتخابات آن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان رضوی برگزار شد.

سید مهدی درهمی در این نشست در پاسخ به تسنیم با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از جایگاه واقعی خودش فاصله گرفته است اظهار کرد: تلاشهایی که سال ها قبل در سازمان برای بهبود شرایط نظام مهندسی و بهبود شرایط مهندسین استان اتفاق افتاده بود متاسفانه به خوبی دنبال نشده است به طوری که اکنون جامعه نظام مهندسی در شرایط مطلوبی نیست و لازم است افراد جدی و باتجربه وارد این عرصه بشوند و اصلاحات را انجام دهند.

وی گفت: من به پشتوانه 26 سال فعالیت حرفه ای در رشته مهندسی و 20 سال مدیریت در سازمانهای مرتبط با مهندسی و ساخت و ساز و هچنین آشنایی کاملی که با ساختار و شاکله سازمان نظام مهندسی دارم امیدوار هستم که بتوانیم اصلاحات لازم را در سازمان نظام مهندسی به نفع جامعه مهندسی و همچنین به نفع آحاد جامعه انجام دهیم.

مسعود دباغ نیز در ارتباط با وضعیت فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: چالش هایی که اکنون موجود است در سازمان دیده می شود باعث شده که انتخاباتی پرشور داشته باشیم و هماهنگی بین شعار ها را به خوبی رصد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی که به نظام مهندسی به شکل فرصت شغلی نگاه می کند حق ورود به انتخابات آن را ندارد

کسی که به نظام مهندسی به شکل فرصت شغلی نگاه می کند حق ورود به انتخابات آن را ندارد