مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 22:062015-10-06پزشكي

اولویت های سرمایه گذاری خیرین در حوزه سلامت اعلام می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ظرف یک ماه و نیم آینده اولویت های خود را در حوزه سرمایه گذاری و خدمات خیرین در حوزه سلامت به صورت تفکیکی در شهرها و استان ها اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسن قاضی زاده هاشمی امشب در جلسه مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی در مجتمع راد این شهر اظهار داشت: یکی از نگرانی های من در طب و خیرین سلامت ، سلامتی جناب نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت است چرا که ما به ایشان به چشم پدر نگاه می کنیم و امیدواریم خدا ایشان را برای ما حفظ کند.

وی افزود: وقف کاری است که از صمیم قلب به عنوان بهترین آمرزش برای ملت عزیز ایران به حساب می آید و در کشور ما آنچه بیش از پیش نیاز است چیزی جزء مکارم اخلاقی پیامبر اکرم (ص) نیست.

ایرانی ها نسبت به یکدیگر مهربان و نوع دوست هستند و در یاری رساندن به مستمندان یکدیگر را یاری می رسانند.

هاشمی ادامه داد: در شرایط آشوب زده دنیا که هر غفلتی در حال رخ دادن است با توجه به روحیه مدرن امروز خیلی مهم است که عده ای از اموال خود بگذرند و آن را برای سلامت و سعادت دیگران هزینه کنند.

این دستور ما و میراث نیاکانمان است.

وزیر بهداشت تاکید کرد: امیدواریم سال آینده به تعداد خیرین افزوده شود و قطعا وزارت بهداشت علاوه بر انکه در خدمت شماست افتخار می کند که در مجموعه خدماتی خود سایه خیرین را بر سر عمل کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های سرمایه گذاری خیرین در حوزه سلامت اعلام می شود

اولویت های سرمایه گذاری خیرین در حوزه سلامت اعلام می شود