مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 21:412015-10-06سياسي

سومین همایش ملی گچ در پایتخت گچ ایران برگزار می شود


سومین همایش ملی گچ از فردا با حضور تولید کنندگان گچ و مسئولان استانی و کشوری در دانشگاه سمنان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از سمنان، دبیر اجرایی همایش ملی گچ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع 39 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که پس از داوری 33 عنوان مقاله پذیرفته شد دکتر ابراهیم نجفی کانی افزود: از این تعداد مقاله 15 عنوان به صورت شفاهی و 18 عنوان مقاله هم به صورت پوستر در مدت 2 روز برگزاری همایش ارائه می شود.

دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ با اشاره به 2 روزه بودن این همایش اظهار داشت: از 15 مقاله ای که به صورت شفاهی ارائه می شود 3 سخنرانی کلیدی و تخصصی است.

نجفی کانی به محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش در 4 محور اکتشاف و استخراج ذخایر گچ، بهینه سازی در صنایع فرآوری گچ، تنوع محصولات برپایه گچ و بازار محصولات گچی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رییس اتاق بازرگانی ایران و رییس پژوهشگاه استاندارد ایران و مسولان استانی از میهمانان این همایش در روز افتتاحیه هستند تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی گچ و صنایع وابسته، برگزاری 3کارگاه آموزشی، بازدید علمی از سه کارخانه تولید گچ صاحب تکنولوژی و قدردانی از 15 پیشکسوت و برگزیده صنعت گچ کشور از برنامه های جنبی این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین همایش ملی گچ در پایتخت گچ ایران برگزار می شود

سومین همایش ملی گچ در پایتخت گچ ایران برگزار می شود