مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 21:362015-10-06سياسي

ظرفیت های مراسم عزاداری برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه استفاده شود


امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان در صدد نفوذ به مراسمات عزاداری ها هستند، گفت: عزاداران مراقب نفوذ دشمنان در عزاداری ها باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در همایش استانی مداحان، شعرا و مدیران هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به اینکه از نظر شرع برداشتن علم و عکس هایی از امامان در دسته های عزاداری ها مناسب نیست، اظهار داشت: استفاده کردن از عکس ها معصومین(ع) در مراسم عزاداری ها و دسته ها خودداری شود.

وی با اشاره به اینکه باید استفاده از ابراز موسیقی در دسته ها و عزاداری ها مورد حساسیت واقع شده و جلوگیری شود، افزود: باید در عزاداری ها اصل واقعه عاشورا را با تمام وجود درک کنیم.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه برخی از مداحان از کلماتی که در شأن و منزلت امامان نیست در مراسم عزاداری ها استفاده می کنند، ابراز کرد: مداحان دقت داشته باشد تا از جملات و کلماتی که در شان امامان است در مراسم عزاداری های امام حسین(ع) استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در عزاداری ها نباید شور حسینی بر شعور حسینی غالب شود، افزود: درآوردن لباس در مراسمات عزاداری در شأن عزاداران حسینی نیست و در برخی از مراسمات متاسفانه این امر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های مراسم عزاداری برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه استفاده شود

ظرفیت های مراسم عزاداری برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه استفاده شود