مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:312015-10-06حوادث

فرمانده انتظامی مهرستان: نیروی انتظامی مهرستان پلیس افتخاری جذب می کند


فرماندهی انتظامی این شهرستان نیاز به پلیس افتخاری دارد و متقاضیان می توانند به ستاد نیروی انتظامی این شهرستان مراجعه کنند.

- " از مهرستان، علیرضا یوسفی عصر امروز در نشست خبری با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از سازمان هایی است که خدمتگزار مردم بوده و این خدمات به صورتی است که همه مردم در هر قشری به آن نیازمند هستند.

وی افزود: قدرت رسانه ها در تمامی حوزه ها برای همه ثابت شده و به عنوان مثال یک تیتر خوب می تواند حاوی بار مثبت امنیتی باشد و در مقابل یک تیتر بد نیز با پیام منفی خود می تواند فرهنگی غلط را رواج دهد و در جهت کاهش امنیت پیش رود.

فرمانده انتظامی مهرستان تصریح کرد: دستگیری سارق مسلح با 19 فقره سرقت، دستگیری سارقین کابل برق و تلفن و کشف 700 متر از کابل ها، دستگیری فروشندگان موادمخدر محله کهن شهر، کشف 3 تن و 100 کیلو مواد مخدر و دستگیری  1200 نفر اتباع بیگانه از جمله عملکرد نیروی انتظامی مهرستان در 2 ماه اخیر بوده است.

یوسفی گفت: ورود اتباع بیگانه در این استان باعث معضلات خاصی شده و مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده اند، انواع بیماری هایی که وارد کشور ما می شوند ورود اتباع بیگانه است.

یوسفی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی این شهرستان نیاز به پلیس افتخاری دارد و متقاضیان می توانند به ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی مهرستان: نیروی انتظامی مهرستان پلیس افتخاری جذب می کند

فرمانده انتظامی مهرستان: نیروی انتظامی مهرستان پلیس افتخاری جذب می کند