مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 19:262015-10-06سياسي

رییس موزه تاریخ علوم اردبیل: 150 قلم اشیای موزه ای تاکنون انتقال داده شده است


تاکنون 150 قلم اشیای موزه ای از ادارات و نهادهای مختلف به دانشگاه محقق اردبیلی برای راه اندازی موزه علوم و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی انتقال داده شده است.

- " از اردبیل، محمد انوار عصر امروز در نشست مطبوعاتی با جمعی از اصحاب رسانه در اردبیل با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه سیار موزه علوم و فناوری ایران در دانشگاه محقق اردبیل اظهار کرد: این موزه محل گردآوری و حفاظت آثار، اشیا، نمونه ها، اسناد و اطلاعات متنوع مرتبط با شاخه های علوم و فناوری و دستاوردهای علمی و فرهنگی و فناوری بوده و آنها را به صورت مجموعه های نمایشگاهی به همراه توضیحات علمی برای استفاده عموم ارائه می کند.

وی تصریح کرد: موزه تاریخ علوم با برگزاری برنامه های متنوع علمی و آموزشی، زمینه ایجاد و اشاعه تفکر علمی در جامعه را فراهم آورده و با نمایش پایه های دانش و تحول فناوری و سیر پیشرفت علوم در شاخه های گوناگون، خلاقیت و تفکر ذهنی دانش آموزان و دانشجویان را بارور کرده و زمینه های پیشرفت و نوآوری های علمی و عملی استعداد آنها را فراهم می سازد.

رییس موزه تاریخ علوم اردبیل با بیان اینکه موزه تاریخ علوم، موزه ای متفاوت و با تجربه ای نو در زمینه آموزش و پژوهش و تلاشی مکمل برای فراهم کردن گردش های علمی هدفمند و همچنین فناورانه در درون مجموعه دانشگاه است، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موزه تاریخ علوم اردبیل: 150 قلم اشیای موزه ای تاکنون انتقال داده شده است

رییس موزه تاریخ علوم اردبیل: 150 قلم اشیای موزه ای تاکنون انتقال داده شده است