مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 18:312015-10-06اجتماعي

25 درصد متوفیان تصادفات، موتورسوران و 20 درصد عابران پیاده هستند


سردار مهری در حاشیه پنجمین مسابقات موتورسواری سرعت گفت: عدم آگاهی کامل کسانی که از موتور استفاده می کنند باعث بروز تصادفات برای این موتورسواران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهری رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه پنجمین مسابقات موتورسواری سرعت به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اشاره به سهم 25 درصدی موتورسواران از تلفات تصادفات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات، آموزش استفاده صحیح از موتورسیکلت است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم با این گونه مسابقات مهارت استفاده کنندگان از موتورسیکلت و آگهی آنان از هندسه تردد در جاده زیر نظر مربیان افزایش می یابد.

سردار مهری خاطرنشان کرد: عدم آگاهی کامل کسانی که از موتور استفاده می کنند باعث بروز تصادفات برای این موتورسواران می شود.

وی تأکید کرد: موتورسواران می توانند زیر نظر مربیان موتورسواری کرده و نقاط ضعف و قوت خود را دریابند و آن را در معابر عمومی لحاظ کنند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: ما تلاش می کنیم از طریق این مسابقات فرهنگ استفاده از موتور را در بین موتورسواران اشاعه دهیم.

سردار مهری افزود: قویاً عقیده داریم کسانی که به صورت حرفه ای از موتور استفاده می کنند در معابر عمومی دچار حادثه نمی شوند چرا که از نحوه استفاده از این وسیله آگاهی کامل دارند و می توانند هیجان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد متوفیان تصادفات، موتورسوران و 20 درصد عابران پیاده هستند

25 درصد متوفیان تصادفات، موتورسوران و 20 درصد عابران پیاده هستند