مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 18:012015-10-06سياسي

رییس دانشگاه آزاد چالوس خبر داد حضور تیم علمی دانشگاه آزاد چالوس در مقر سازمان ملل


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس از شرکت تیم علمی دانشجویی این واحد در کارگاه شبیه سازی شورای امنیت ملی در موضوع یمن خبر داد.

- " از شهرستان چالوس، مرتضی سام دلیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم دانشجویی رشته حقوق بین الملل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با پیگیری های رییس دانشکده حقوق و ارسال دعوت نامه از سوی فصل نامه مطالعات بین المللی برای شرکت در کارگاه با عنوان شبیه سازی شورای امنیت ملی در موضوع یمن انتخاب شد.

وی افزود: این تیم پس از گذراندن کارگاه های آموزشی در این باره عازم مقر سازمان ملل در تهران شد که دوره اصلی این کارگاه در موزه صلح تهران با اجرای شبیه سازی شورای امنیت ملی با حضور آقایان عراقچی، اسدی، ذاکریان و گری لوییس نماینده سازمان ملل متحد در ایران که خود ایشان هم جزو گروه 1+5 بودند، برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس خاطرنشان کرد: تیم کارشناسی ارشد حقوق بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس توانست این کارگاه را با موفقیت و به شکل مطلوب گذرانده و موفق به دریافت گواهی نامه بین المللی شود.

وی در پایان با اعلام اینکه در این دوره از کارگاه 53 نفر از دانشجویان دکتری و ارشد حقوق بین الملل از سراسر کشور شرکت داشتند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی جامع واحد چالوس به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه آزاد چالوس خبر داد حضور تیم علمی دانشگاه آزاد چالوس در مقر سازمان ملل

رییس دانشگاه آزاد چالوس خبر داد حضور تیم علمی دانشگاه آزاد چالوس در مقر سازمان ملل