مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:512015-10-06سياسي

حوزه سلامت کشور نیازمند توجه همگانی و افراد خیر و نیکوکار است


رییس مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در امور خداپسندانه رضایت الهی و قرب خداوند متعال را به دنبال دارد، گفت: حوزه سلامت کشور نیازمند توجه همگانی و افراد خیر و نیکوکار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم"، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پیامی به همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور" صادر کرده است.

متن کامل پیام لاریجانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مشارکت مردم در امور خداپسندانه و نقش آفرینی در عرصه های نوع دوستی و بشردوستانه که رضایت الهی و قرب خداوند متعال را به دنبال دارد همواره مورد توجه و عنایت خاص ملت بزرگوار ایران بوده است.

مجمع خیرین سلامت که با هدف ارائه خدمات خداپسندانه در عرصه های بهداشتی، درمانی و پزشکی و با اتکا به کمک و مشارکت های مردمی شکل گرفت، به واقع ایفاگر نقش و رسالت عظیم در رسیدگی به نیازمندان و بیماران مستمند می باشد و تمامی توان و همت خویش را معطوف به التیام بهبودی و سلامتی دردمندان کرده است که تلاش این عزیزان به واقع به مثابه جهاد و ایثار در راه خداوند متعال می باشد.

حوزه سلامت به عنوان یکی از شاخصه های اصلی امر توسعه در کشور نیازمند توجه همگانی و به ویژه افراد خیر و نیکوکار است که می توانند با بضاعت و توانمندی خویش به یاری مدیریت امر درمان و بهداشت در کشور پرداخته و به بهبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت کشور نیازمند توجه همگانی و افراد خیر و نیکوکار است

حوزه سلامت کشور نیازمند توجه همگانی و افراد خیر و نیکوکار است