مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:112015-10-06اقتصادي

طرح توانمندسازی مهارتی روستاییان گناوه‎ای اجرایی شد


سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای گناوه گفت: در راستای فراهم شدن اشتغال روستاییان برای مشارکت در تولید و صنعت طرح توانمند سازی مهارتی روستاییان گناوه اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدحسین هنرکار ظهر امروز در نشست با مسئولان بخش مرکز شهرستان گناوه با تاکید برنقش مهم آموزش به روستاییان در حوزه‎های مختلف اظهار داشت: آموزش دادن به کشاورزان برای بازاریابی، فروش و تولید مهمتر از تضمین خرید محصولات است.

وی در این نشست که به مناسبت روز روستا و توسعه آموزش های مهارتی در بخش روستایی بخش مرکزی شهرستان گناوه برگزار شده بود گفت: ارائه آموزش‎های مهارتی به روستاییان مستلزم برنامه‎ریزی دقیق کارشناسان از طریق نیاز سنجی آموزشی است که به همکاری دهیاران بخش مرکزی گناوه این امر محقق شده است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای گناوه اشاعه آموزش‎های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: توجه به آموزش های روستایی و نحوه اجرایی کردن این آموزش‎ها در روستاها در سند تحول راهبردی سازمان آموزش فنی و حرفه‎ای کشور در ارتباط با تحقق عدالت اجتماعی و سیاست‎های این سند مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توانمند سازی روستاییان شهرستان گناوه مورد توجه است تصریح کرد: درراستای فراهم شدن اشتغال روستاییان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توانمندسازی مهارتی روستاییان گناوه‎ای اجرایی شد

طرح توانمندسازی مهارتی روستاییان گناوه‎ای اجرایی شد