مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:062015-10-06سياسي

دشمن با هدف قرار دادن زنان به دنبال ریشه کنی خانواده است


نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه هدف اصلی این دشمنی ها قشر بانوان و به ویژه دختران جامعه است، گفت: اگر دختران و زنان جامعه ضربه ببینند، - ریشه خانواده و جامعه از بین می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در دیدار با دانش آموزان دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان فرزانگان شهر کرج که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج انجام شد، ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی، تحصیل علم را راه رسیدن به پرسش بنیادین انسان در باب هدف خلقت دانسته و اطهار داشت: اگر انسان برای این سؤال پاسخی نیابد و نتواند رابطه خودش را با خدا، جهان و خودش حل کند و جایگاه خود را نشناسد در زندگی با مشکلات جدی مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه سن نوجوانی بهترین زمان برای درک و جذب علوم و دانش ها است، تأکید کرد: بی برنامگی و باری به هر جهت بودن از آفات تحصیل و به طور کلی زندگی است و اسلام این وضعیت را برای انسان جایز نمی داند.

وی افزود: انسان بنده خداست و باید زندگی اش را در جهتی تنظیم کند که او دستور داده است؛ چون خدا خالق ماست و خیر ما را می خواهد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز، ادامه داد: نظام های استکباری، با تمام مظاهر دین و معنویت مخالف اند؛ چراکه دین جایگاه واقعی انسان را در نظام عالم تعیین می کند و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با هدف قرار دادن زنان به دنبال ریشه کنی خانواده است

دشمن با هدف قرار دادن زنان به دنبال ریشه کنی خانواده است