مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 17:062015-10-06حوادث

کشفیات مواد مخدر در کرج 875 درصد افزایش یافته است


فرمانده انتظامی شهرستان کرج با تاکید بر اینکه در حوزه مواد مخدر 875 درصد کشفیات افزایش یافته، گفت: این امر ناشی از اهتمام جدی نیروهای انتظامی برای پاکسازی نقاط آلوده شهر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرهنگ سیدحسن سیدحقیقی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل فرماندهی انتظامی شهرستان کرج برگزار شد، به اجرای طرح امنیت مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح موتورسواران و نیروهای انتظامی به همراه پلیس امنیت به صورت نامحسوس در حواشی مدارس استقرار داشته تا مشکلی برای دانش آموزان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه طرح محرم نیز با توجه به قرار گرفتن در آستانه ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در هفته آتی به مرحله اجرا می رسد، افزود: در این راستا نشست هایی با بانیان هیئت ها و مسئولان تکایا برگزار می کنیم و مباحث لازم به صورت جزیی در آن جلسه مطرح می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ضمن اشاره به اینکه شهروندان نهایت همکاری را با عوامل انتظامی و نیز همیاران محرم داشته باشند، تصریح کرد: از نصب چادر و استقرار تکایا در نقاطی که رفت و آمد را دچار مشکل می کند یا به افراد صدمه می زند، باید خودداری شود چراکه در سال های گذشته بعضا جراحت های جدی به افراد به سبب عدم توجه به این مهم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشفیات مواد مخدر در کرج 875 درصد افزایش یافته است

کشفیات مواد مخدر در کرج 875 درصد افزایش یافته است