مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 16:152015-10-06اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران


مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از ورود و تقویت سامانه بارشی فعال به کشور خبر داد و افزود: شدت بارش ها در روز پنجشنبه، 16 مهر در استان های گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی خواهد بود، همچنین خیزش گرد و خاک و کاهش دید در اثر وزش باد شدید در پنج استان کشور از جمله استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی بعدازظهر امروز در بخش هایی از شمال غرب کشور رشد ابر، وزش باد، بارش پراکنده، گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

وی با اشاره به ورود ورود یک سامانه بارشی فعال به کشور از روز چهارشنبه، اظهار کرد: در شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز افزایش ناپایداری همرفتی، رشد ابرهای جوششی، رگبار و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از روز پنجشنبه با نفوذ جریان های خنک شمالی فعالیت بارشی سامانه در مناطق مذکور و سواحل دریای خزر تقویت می شود، اظهار کرد: شدت بارش ها در این روز دراستان های گیلان، مازندران، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روز چهارشنبه، در سواحل دریای خزر شاهد وزش باد شدید جنوبی و افزایش دما در حدود 4تا 8 درج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

پیش بینی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران