مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 15:062015-10-06دانش

رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی اردبیل افزایش می یابد


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی، ظرفیت لازم برای افزایش رشته های کاربردی جدید را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حسین علیپور با بیان این مطلب در بازدید از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل، امکانات و فضای این مرکز را برای تحصیل دانشجویان مطلوب عنوان و اظهار داشت: آماده مساعدت برای گسترش رشته های تحصیلی این مرکز هستیم.

وی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه اردبیل را یکی از مراکز موفق و فعال استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و آموزشی اعلام و بیان کرد: در این مرکز مجموعه خوب و مناسبی برای تحصیل علاقه مندان فراهم شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل با تاکید بر گسترش همکاری های فیمابین این دو نهاد علمی گفت: این دانشگاه برای اجرای فعالیت های شاخص علمی و فرهنگی ویژه دانشجویان با همکاری جهاددانشگاهی در سطح ملی و استانی آمادگی لازم را دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل در این بازدید از برنامه ریزی برای تسریع در ثبت نام علاقه مندان جهت تحصیل در این مرکز خبر داد و افزود: در این مرکز امکان تحصیل دانشجویان با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی، کلاس های مناسب و مدرسان مجرب فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی اردبیل افزایش می یابد

رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی اردبیل افزایش می یابد