مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:562015-10-06اقتصادي

یادداشت لزوم توجه مسئولان شرکت نفت گچساران به مصرف بی رویه آب در منازل سازمانی


استفاده نامطلوب و بی رویه از آب توسط ساکنین منازل مسکونی شرکت نفت و گاز گچساران با توجه به بحران موجود آب، دل هر انسانی را می سوزاند.

- " از گچساران، مدت هاست که مسئولان و کارشناسان کشور بر تشدید کمبود آب در ایران تاکید می کنند و در این خصوص شعارهایی از جمله آب مایه حیات است ، در مصرف آب صرفه جویی کنید از طریق نصب بنر، پوستر، رسانه های جمعی و .

به چشم می خورد.

با توجه به اینکه آب از شاخص های اصلی توسعه و پیشرفت هر جامعه است، اگر دیدگاه ها به این مایه حیات به عنوان یک کالای با ارزش، حیاتی، استراتژیک و اقتصادی و.

تغییر کند قطعا اهمیت منابع آب و ضرورت مدیریت صحیح مصرف آن بیش از پیش درک می شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ برخورداری از منابع آب از بزرگترین استان های کشور بوده اما متاسفانه امروز بسیاری از مناطق آن از جمله روستاها و بخش های عشایری آن با بحران کمبود آب شرب مواجه هستند که جای سوال دارد اما نمی دانیم گلایه ها را از مسئولان داشته باشیم یا مردمی که از این مایه حیات به درستی استفاده نکرده و در پی اسراف آن هستند؟.

آنچه این روزها مسئولان استانی حوزه آب از وضعیت آن در این استان گزارش می دهند نشان از وضعیت بحرانی کاهش محسوس منابع آبی و سفره های زیرزمینی در این استان است که اگر برنامه ریزی های صحیح در خصوص ایجاد زیرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت لزوم توجه مسئولان شرکت نفت گچساران به مصرف بی رویه آب در منازل سازمانی

یادداشت لزوم توجه مسئولان شرکت نفت گچساران به مصرف بی رویه آب در منازل سازمانی