مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 13:002015-10-06اقتصادي

اقدامات موثر بانک صادرات در حوزه مسوولیت اجتماعی


​بانک صادرات ایران در راستای رفع موانع و مشکلات هموطنان دست به اقداماتی موثر و کارآمد از قبیل تخصیص وام قرض الحسنه در زمینه ازدواج، درمان، اشتغال زایی زده است تا با پرداخت این وامها به افراد واجد شرایط، باری از دوش آنان برداشته و مشکلات و چالش های آنان را مرتفع سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک علاوه بر انجام فعالیت های موثر در عرصه کلان اقتصادی و ایجاد زیر ساختها برای توسعه همه جانبه کشور انجام رسالت های اجتماعی را نیز در اولویت برنامه های خود قرار داده است در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود، با پرداخت حدود 10هزار و741میلیارد ریال وام قرض الحسنه در سال گذسته 263 هزار تن را روانه خانه بخت کرده و ودر 5 ماهه اول سال جاری نیز 2 هزار و 194 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت نموده است.

بر اساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید وام های قرض الحسنه دیگری را برای درمان، رفع گرفتاریهای نیازمندان و انجام تکالیف و رسالت های اجتماعی در نظر گرفته که تا مرداد امسال بیش از هزار و 39 میلیارد ریال تسهیلات در سرفصل های یاد شده پرداخت کرده است.

در ادامه گزارش آمده است این بانک به منظور اعتلای فرهنگ، دانش و انجام رسالت و مسئولیت های اجتماعی تداوم نهضت ساخت مدرسه و مراکز فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات موثر بانک صادرات در حوزه مسوولیت اجتماعی

اقدامات موثر بانک صادرات در حوزه مسوولیت اجتماعی