مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:162015-10-06پزشكي

سالانه تعداد بیماران سرطانی به 90 هزار نفر افزایش می یابد


قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های مردمی گفت: در هر سال قریب به 90 هزار بیمار سرطانی در کشور به آمار بیماران سرطانی افزوده می شوند که این نشان می دهد سبک زندگی مردم در بحث تغذیه مسیر درستی را دنبال نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، ایاضی امروز در اولین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت کشور در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه واقعیت ها حاکی از این است که کشور به سوی میانسالی و سالمندی حرکت می کند، گفت: مشکلات ما در حوزه سلامت و درمان به دلیل حرکت ایران اسلامی به سمت جامعه سالمند می باشد.

وی افزود: در سال 56 در تهران تنها 26 نفر به بیماری MS مبتلا بودند؛ اما امروز در ایران حدود 60 هزار بیمار MS وجود دارد که این آمار نیز در حال افزایش می باشد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت های مردمی به 35 هزار بیمار سرطانی در کشور اشاره کرد و گفت: در هر سال قریب به 90 هزار بیمار سرطانی در کشور به آمار بیماران سرطانی افزوده می شوند که این نشان می دهد سبک زندگی مردم در بحث تغذیه مسیر درستی را دنبال نمی کند.

ایاضی تغییر در سبک زندگی مردم را خواستار شد و افزود: ما باید به جای ایجاد بیمارستان در زیرساخت های فرهنگی کشور تغییرات و تحولات اساسی ایجاد کنیم و به جای ساخت بیمارستان مخصوص بیماران سرطانی از افزایش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه تعداد بیماران سرطانی به 90 هزار نفر افزایش می یابد

سالانه تعداد بیماران سرطانی به 90 هزار نفر افزایش می یابد