مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 11:212015-10-06سياسي

کاهش تعداد اعضای شورای شهر نقض حقوق ملت است


رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش تعداد اعضای شوراهای شهر را نقض حقوق ملت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم"، رحمت الله حافظی در جریان یکصدونودویکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه یکی از مبانی جمهوری اسلامی ایران برقراری عدالت است گفت: عدالت تنها مظاهر اقتصادی و اجتماعی ندارد بلکه عدالت سیاسی و انتخاباتی نیز از وجوه نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: انتظار ما این است که مجلس براساس قانون اساسی و تجربیات جهانی درباره شوراهای شهر و روستا قانون وضع کنند.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: با مصوبه اخیر مجلس در برخی از شهرها به ازای هر 10 هزار نفر تنها یک عضو شورای شهر و در تهران به ازای هر 350 هزار نفر یک عضو شورا وجود خواهد داشت.

کجای این تصمیم با عدالت همخوانی دارد؟ وی در ادامه به برخی از بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) درباره جایگاه و نقش شوراها پرداخت و خواستار توجه نمایندگان مجلس به این منویات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، غلامرضا انصاری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این رابطه اظهار کرد: در حال حاضر کمیسیون هایی در شورای شهر تهران وجود دارد که شمار اعضای آنها اندک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد اعضای شورای شهر نقض حقوق ملت است

کاهش تعداد اعضای شورای شهر نقض حقوق ملت است