مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 11:212015-10-06سياسي

اقتدار نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون اقتدار نظام است


حفظ و تقویت اقتدار نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون، اقتدار نظام اسلامی را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: یکی از شرایط مهم و لازم برای ورود به نیروی انتظامی فداکاری در راه تحقق اهداف، روحیه ایثارگری، شهامت، شجاعت و انگیزه دینی برای انجام مأموریت های نظامی است.

وی با اشاره به شهادت نیروهای انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ، افزود: بسیاری از نیروهای نظامی در مبارزه با سوداگران مرگ به مقام جانبازی نائل آمده و اگر کارکنان نیروی انتظامی روحیه مبارزه گری نداشته باشند نمی توانند نظم را برقرار و آسایش شهروندان را تأمین کنند.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر لزوم تأمین سلامت جانی کارکنان نیروی انتظامی، عنوان کرد: هیچ سازمانی به اندازه نیروی انتظامی به مردم در امور مختلف سر و کار ندارد بنابر این تناسب برخورد با پدیده ها یکی از اصول مهمی است که نیروی انتظامی موظف به عمل کردن به آن است.

وی بیان کرد: بر اساس تعالیم اسلامی شیوه برخورد باید متناسب با میزان جرم باشد که اگر تناسب بین برخورد و وقوع جرم وجود نداشته باشد تأثیرگذاری این برخورد زیر سؤال رفته و نمی تواند جنبه بازدارندگی مطلوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون اقتدار نظام است

اقتدار نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون اقتدار نظام است