مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 10:512015-10-06دانش

جذب دانشجویان و دانش آموزان برتر، رویکرد جدید دانشگاه یاسوج است


رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به لزوم تقویت استعدادهای درخشان استان گفت: رویکرد جدید دانشگاه یاسوج جذب دانش آموزان و دانشجویان برتر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از یاسوج، "محمودرضا رحیمی، دیروز در جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه یاسوج، با اشاره به لزوم تداوم ارتباط بین دانشجو و دانشگاه با خانواده های دانشجویان در طول سال تحصیلی گفت: خانواده های دانشجویان باید در طول سال تحصیلی ارتباط خود با دانشگاه و دانشجو را حفظ کنند و مانند گذشته نباشد که فقط برای ثبت نام دانشجو مراجعه کرده و دانشجو را تحویل دانشگاه می دهند و بعد از فارغ التحصیلی تحویل می گیرند.

وی ارتباط خانواده، دانشجو و دانشگاه را باعث تقویت بنیه علمی و فرهنگی دانشجو دانست و گفت: با تقویت این ارتباط سه گانه در جهت رشد دانشجو و دانشگاه گام های موثری برداشته می شود.

رییس دانشگاه یاسوج به سیاست تقویت و جذب نخبگان استانی اشاره کرد و بیان داشت: رویکرد و سیاست جدید دانشگاه یاسوج جذب دانش آموزان و دانشجویان برتر استان است که با قوت ادامه پیدا می کند.

رحیمی به برخی از برنامه های دانشگاه یاسوج در این خصوص اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه معرفی رشته ها و دانشگاه ها به دانش آموزان داوطلب کنکور سراسری بود که در تابستان گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب دانشجویان و دانش آموزان برتر، رویکرد جدید دانشگاه یاسوج است

جذب دانشجویان و دانش آموزان برتر، رویکرد جدید دانشگاه یاسوج است