مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 10:512015-10-06دانش

دانشکده هنر الزهرا (س) طرح مد و لباس دانشجویی را تکمیل کرد


دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) برای تکمیل طرح پرنیا با استفاده از سوابق این طرح در این دانشگاه پیشنهاداتی را ارائه کرده است که بر مبنای آن طرح پرینا کاربردی می شود.

- انسیه خزعلی در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، در خصوص آخرین وضعیت اجرای طرح پرنیا (مرکز مد و لباس دانشگاهی) گفت: دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) برای تکمیل طرح پرنیا با استفاده از سوابق این طرح در این دانشگاه پیشنهاداتی را ارائه کرده است که بر مبنای آن طرح پرینا کاربردی می شود.

وی در ادامه افزود: این طرح بین سه وزارتخانه علوم، ارشاد اسلامی و وزارت کشور انجام شده است و در آن بخشی که مربوط به دانشگاه می شود دانشگاه الزهرا (س) سال گذشته اولین مرکز مد و لباس دانشجویی را به صورت آزمایشی راه اندازی کرد و بخش دانشگاهی کامل شده اما کارهایی که مربوط به دو وزارتخانه دیگر می شود هنوز تکمیل نیافته است.

خزعلی ادامه یافتن نمایشگاه های مد و لباس دانشجویی و تبدیل آنها به نمایشگاه دائمی را منوط بر تصمیم وزارتخانه ها دانست و خاطرنشان کرد: هنوز توافقی حاصل نشده است اما امیدواریم که امسال نیز همانند سال گذشته برپایی نمایشگاه را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده هنر الزهرا (س) طرح مد و لباس دانشجویی را تکمیل کرد

دانشکده هنر الزهرا (س) طرح مد و لباس دانشجویی را تکمیل کرد