مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 08:452015-10-06اقتصادي

طیب نیا: آغازگر نامه خود رییس جمهور بود


وزیر اقتصاد با بیان اینکه آغازگر نامه خود رییس جمهور بود که تاکید بر تمرکز بر بازار سرمایه داشت، گفت: رییس جمهور هفته آینده بسته جدید مقابله با رکود را ابلاغ خواهد کرد.

- که تاکید بر تمرکز بر بازار سرمایه داشت، گفت: رییس جمهور هفته آینده بسته جدید مقابله با رکود را ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، علی طیب نیا شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با موضوع اقتصاد ایران از نامه تا پساتحریم در پاسخ به این مطلب که تلقی برخی ها این است که دولت خود نامه ای (نامه اقتصادی 4 وزیر به رییس جمهور) برای خودش نگاشته است؟ گفت: جامعه ما در شرایط حساسی قرار گرفته و از دو تکانه شدید که از خارج از کشور تحمیل شده، در حال عبور است و در آستانه دوران رونق و رشد اقتصادی قرار گرفته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه موفقیتهای دو سال گذشته به دلیل هماهنگی دوبال سیاست و اقتصاد بوده است، تصریح کرد: اقتصاد ایران به درآمدهای نفتی وابسته بود، به همین دلیل با تحریمهایی که اعمال شد، شرایط بی سابقه ای بر اقتصاد کشورمان حاکم شد.

وی به موضوع ارز سه نرخی و تورم بیش از 40 درصد و اینکه دولت یازدهم هم تورم و هم رکود را مهار کرد، اشاره و تصریح کرد: ما 4 فصل متوالی رشد اقتصادی را داشتیم که معنای آن چیزی غیر از خروج از رکود نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طیب نیا: آغازگر نامه خود رییس جمهور بود

طیب نیا: آغازگر نامه خود رییس جمهور بود