مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 06:202015-10-06سياسي

پارلمان لیبی ماموریت خود را تمدید کرد


پارلمان لیبی مستقر در شرق این کشور که از طرف جامعه بین المللی به رسمیت شناخته شده است تصمیم گرفت ماموریت خود را تمدید کند.

طبق قانون، دوره کنونی پارلمان لیبی باید بیستم اکتبر به پایان برسد اما نمایندگان پارلمان لیبی روز دوشنبه تصمیم گرفتند ماموریت خود را تا زمان برگزاری انتخابات آینده ادامه دهند.

لیبی که با ناامنی و آشوبهای گسترده روبرو شده است در حال حاضر دو دولت و دو پارلمان دارد که برای به دست گرفتن قدرت با یکدیگر رقابت می کنند.

یکی از این دولت ها که در طرابلس مستقر است تحت سیطره گروههای شبه نظامی قرار دارد و دیگری که جامعه بین المللی آن را به رسمیت می شناسد در شرق این کشور فعالیت می کند.

فرج بوهاشم، سخنگوی پارلمان لیبی در شرق این کشور با اعلام این خبر افزود دوره فعالیت پارلمان کنونی تا زمان انتخاب پارلمان جدید مطابق با قانون اساسی کشور ادامه خواهد داشت.

این یک تدبیر پیشگیرانه است که پارلمان را در زمان مذاکرات بین احزاب و گروههای سیاسی مختلف لیبی تحت نظارت سازمان ملل متحد در مغرب از فشارها در امان می دارد و در عین حال از به وجود آمدن خلا قانونی نیز در کشور جلوگیری خواهد کرد.

سخنگوی پارلمان لیبی که در کنفرانسی مطبوعاتی در طبرق مغرب سخن می گفت، خاطر نشان ساخت رای گیری درباره اصلاح بیانیه قانون اساسی در دو مرحله صورت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان لیبی ماموریت خود را تمدید کرد

پارلمان لیبی ماموریت خود را تمدید کرد