مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 05:462015-10-06فرهنگي

توسط کیمیا صالحی صورت می گیرد اجرای تک نوازی پیانو ویژه کودکان در اهواز


برای نخستین بار در استان خوزستان 18 قطعه از ساخته های کاظم پوره آهنگساز و نوازنده خوزستانی توسط کیمیا صالحی به اجرا در می آید.

- " از اهواز، برای نخستین بار در استان خوزستان، 18 قطعه از ساخته های کاظم پوره آهنگساز و نوازنده خوزستانی توسط کیمیا صالحی به اجرا در می آید.

این قطعات توسط کاظم پوره هنرمند خوزستانی ساخته شده و برای نخستین بار در استان، برنامه ای به اجرا در می آید که آهنگساز و نوازنده آن خوزستانی هستند.

این برنامه ویژه کودکان و بزرگسالان 15 و 16 مهرماه جاری هر روز دو سانس از ساعت 18 تا 19 و 30 دقیقه و 20 تا 21 در تالار آینه اهواز برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

در آینده ای نزدیک، کتاب این قطعات به همراه cd آن در بازار عرضه می شود و علاقمندان به ساز پیانو می توانند آن را تهیه کنند.

این برنامه توسط آموزشگاه موسیقی ماهوران با همکاری انجمن موسیقی استان خوزستان و امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/م10/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط کیمیا صالحی صورت می گیرد اجرای تک نوازی پیانو ویژه کودکان در اهواز

توسط کیمیا صالحی صورت می گیرد اجرای تک نوازی پیانو ویژه کودکان در اهواز