مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 03:412015-10-06اقتصادي

حقوق دولتی معادن براساس ارزش واقعی معدن پرداخت شود


بسیاری از معادن کشور کاملا غیر کارشناسی درجه بندی شده اند که این مسئله سبب شده معدنی با فروش و سود کم به اندازه معدنی با فروش و سود زیاد، - حقوق دولتی پرداخت کند که این اصلاً منصفانه نیست و نیاز به تجدید نظر دارد.

بهزاد نیکفر در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به حقوق دولتی معادن اظهار داشت: یکی از مباحث بسیار مهم و جدی که باید در نمایشگاه سنگ مورد توجه قرار بگیرد و در مورد آن بحث و تبادل نظر شود حقوق دولتی معادن است.

وی افزود: بسیاری از معادن کشور کاملا غیر کارشناسی درجه بندی شده اند که این مساله سبب شده معدنی با فروش و سود کم به اندازه معدنی با فروش و سود زیاد حقوق دولتی پرداخت کند که این اصلا منصفانه نیست و نیاز به تجدید نظر دارد.

رییس خانه معدن استان مرکزی تصریح کرد: یکی از درخواست های بسیار جدی معدن داران این است که معادن با دقتی بیشتر و بهتر کارشناسی و درجه بندی شوند و حقوق دولتی بر اساس کارشناسی جدید و ارزش واقعی معادن دریافت شود.

نیکفر با اشاره به اختلاف سود در معادن گفت: برخی معادن در کشور وجود دارند که کیفیت سنگ آن ها بسیار بالا است و سود خوبی دارند اما خیلی از معادن این وضعیت را ندارند و فقط چرخشان می چرخد تا چرخ زندگی کارگرانشان را بچرخانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دولتی معادن براساس ارزش واقعی معدن پرداخت شود

حقوق دولتی معادن براساس ارزش واقعی معدن پرداخت شود