مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 01:362015-10-05بين الملل

رسانه های غربی درباره بایکوت خبری فاجعه منا سکوت کرده اند


استاد ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: رسانه های غربی در مورد بایکوت خبری فاجعه منا سکوت کرده اند.

- اسماعیل قدیمی در گفت وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم"، اظهار داشت: کشورها نسبت بهم مناسبات مختلفی دارند و به طور طبیعی با توجه به این مناسبات برای انعکاس اخبار یکدیگر و یا برای اطلاع رسانی و ارتباطات بین الملل از تبلیغات سفید، سیاه یا خاکستری استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه کشورهای همسو با هم فقط اخبار مثبت یکدیگر را پوشش می دهند و به اخبار منفی نمی پردازند، این نکته در مورد اخبار فاجعه منا و پوشش آن از سوی رسانه های غربی تکرار شد در صورتی که نباید روابط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را به نظام های اطلاع رسانی پیوند داد به ویژه در مورد این فاجعه که با حقوق حدود 5 هزار انسان مسلمان مرتبط است.

این استاد دانشگاه همچنین گفت: وقتی در میان کشورها رابطه بین المللی متعارف برقرار است برای مردم هر یک کشورها در خاک کشوری دیگر حقوقی وجود دارد که باید رعایت شود تا بتوانند با ایمنی کامل رفت و آمد کنند اما در حال حاضر حق چند هزار انسان مسلمان در کشور عربستان پایمال شده و کسی پاسخگو نیست.

وی تصریح کرد: در مورد فاجعه منا به دلیل خصومت عربستان با کشور ما به نظر می رسد آنها در صدد جبران بودند اما به واقع حرکتی از سوی ما انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های غربی درباره بایکوت خبری فاجعه منا سکوت کرده اند

رسانه های غربی درباره بایکوت خبری فاجعه منا سکوت کرده اند