مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 00:362015-10-05اقتصادي

محور جدید خارپهلو - مهرآباد تکمیل می شود


مدیر ساخت و توسعه راه های راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: احداث محور فرعی اراک-خنداب موسوم به "خارپهلو-مهرآباد" در دست انجام است.

- مدیر ساخت و توسعه راه های راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: احداث محور فرعی اراک-خنداب موسوم به "خارپهلو-مهرآباد" در دست انجام است.

کیهان یاسمی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در اراک"، با اشاره به اهمیت ساخت و توسعه راه ها اظهار داشت: ساخت و توسعه راه‎ها یکی از راه های رسیدن به توسعه پایدار است چرا که زمانی که راه‎های ارتباطی مطلوب وجود دارد امکان رونق اقتصادی و عبور و مرور بی خطرتر ارتقاء می یابد.

وی افزود: توسعه راه‎ها و احداث راه ‏های جدید می‎‏تواند نقش موثری در کوتاه کردن مسیر و در نتیجه کاهش مصرف سوخت شده که خود یک صرفه اقتصادی محسوب می شود، به همین منظور عملیات احداث محور فرعی اراک-خنداب موسوم به "خارپهلو-مهرآباد" آغاز شده است.

مدیریت ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: این محور از زمان آغاز عملیات اجرایی تاکنون 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با توجه به اعتبار تخصیصی، پروژه در وضعیت مطلوب قرار دارد، با توجه به کوهستانی بودن منطقه، عملیات ترانشه برداری با حجم 90 هزار مترمکعب در این محور انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور جدید خارپهلو - مهرآباد تکمیل می شود

محور جدید خارپهلو - مهرآباد تکمیل می شود