مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 21:512015-10-05سياسي

ظرفیت اصناف استان مرکزی در ارتقای نظم و امنیت به کارگیری شود


رییس اتاق اصناف استان مرکزی بابیان اینکه ظرفیت اصناف استان مرکزی در ارتقای نظم و امنیت به کارگیری شود گفت: مردم‎داری و مردم محوری عامل ایجاد امنیت در استان مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، جمشید زند عصر امروز در همایش پلیس، امنیت اجتماعی و اصناف اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی مقارن با ایام هجرت امام خمینی(ره) از عراق به پاریس است ودر مهرماه هر سال هفته ای تحت عنوان هفته نیروی انتظامی گرامی داشته می شود که در آن از خدمات این نیروی با ارزش قدردانی می گردد.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی هفته ای است که در آن از اصناف قدردانی شده و برای برقراری امنیت عمومی و نظام عادلانه برنامه ریزی می شود، نظم دارای ابعاد متنوعی است که لایه های مختلفی دارد و نیروی انتظامی برای تثبیت آن تلاش می کند، ایجاد امنیت جانی و مالی و رفع تهدیدات در کنار ایجاد امنیت غذایی و فرهنگی از خواسته های مردم در جمهوری اسلامی است.

رییس اتاق اصناف استان مرکزی تصریح کرد: نیروی انتظامی نقش خود را با انجام وظایف و تحقق خواسته های مردم ایفا کرده است و بیش از 50 هزار واحد صنفی در استان مرکزی وظیفه تامین امنیت در جامعه را بر عهده دارند که در شرایط پیش رو در تعامل با پلیس بر آن تاکید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت اصناف استان مرکزی در ارتقای نظم و امنیت به کارگیری شود

ظرفیت اصناف استان مرکزی در ارتقای نظم و امنیت به کارگیری شود