مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 19:012015-10-05دانش

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان: دانشگاه ها به حریم یکدیگر وارد نشوند


عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان خواستار حرکت دانشگاه ها بر اساس وظایف تعریف شده و جلوگیری از ورود به حریم یکدیگر شد.

- " از همدان، محمدعلی زلفی گل  عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد دانشگاه آزاد همدان از لحاظ کمی و کیفیت مطلوب بوده، اظهار کرد: امید است با ورود هیئت امنا و استاندار همدان شاهد ورود دانشگاه آزاد به عرصه های جدید علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری باشیم.

وی با بیان اینکه نوع نگاه به دانشگاه آزاد تغییر کرده است، افزود: برای دستیابی به اهداف دانشگاه آزاد، هر دانشگاه باید به وظایف خود عمل کند به طوری که باید پردیس های بین المللی دولتی ها تعطیل شود و دانشگاه پیام نور در چارچوب وظایف خود عمل کند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان ادامه داد: امروز هر یک از دانشگاه ها وارد کار یکدیگر شده اند که این امر باعث بروز اخلال در سیستم آموزش عالی شده است.

وی تأکید کرد: برای اینکه آموزش عالی روند مطلوبی را در پیش بگیرد، باید تعریف مشخصی از وظایف هر یک از دانشگاه ها انجام شود و مراکز آموزشی عالی دولتی و خصوصی از ورود به حریم یکدیگر اجتناب کنند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان نیز با بیان اینکه 56 درصد از ظرفیت تحصیلات تکمیلی توسط دانشگاه آزاد تأمین می شود، گفت: 44 درصد در اختیار وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان: دانشگاه ها به حریم یکدیگر وارد نشوند

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد همدان: دانشگاه ها به حریم یکدیگر وارد نشوند