مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 18:362015-10-05پزشكي

نخستین کنگره بین المللی درمان اختلالات روانی مواد مخدر در شیراز برگزار شد


رییس انجمن روانپزشکان استان فارس گفت: نخستین کنگره بین المللی پیشگیری و درمان اختلالات روانی مواد مخدر با نزدیک به 4 هزار نفر کارگاه در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رامین افشاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه کنگره بین المللی پیشگیری و درمان اختلالات روانی مواد مخدر که 9 تا 12 مهرماه با حضور هیئت هایی از دیگر کشورها از جمله آلمان در شیراز برگزار شد اظهار داشت: این کنگره بین المللی برای نخستین بار در کشور برگزار شد که 3 هزار و 895 نفر کارگاه در قالب 54 کارگاه و 52 سخنرانی در آن شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه 11 نفر از این سخنرانان از کشور آلمان در کنگره حضور داشتند خاطرنشان کرد: گروه های تخصصی مختلفی از جمله روانپزشکان، روان درمانگران، مددکاران و روانشناسانی که در امر درمان اعتیاد در کشور آلمان نقش دارند مهمان کنگره بین المللی پیشگیری و درمان اختلالات اعتیاد به مواد مخدر بوده اند.

رییس کنگره بین المللی پیشگیری، درمان اختلالات روانی مواد مخدر در تشریح اهداف و دستاوردهای این کنگره گفت: بهترین آمار دنیا در زمینه بازگشت به اعتیاد که مربوط به کشور آلمان است نشان دهنده وجود تیم های قوی درمانگر اعتیاد در این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنگره بین المللی درمان اختلالات روانی مواد مخدر در شیراز برگزار شد

نخستین کنگره بین المللی درمان اختلالات روانی مواد مخدر در شیراز برگزار شد