مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 18:062015-10-05سياسي

مفتی های بمبیی، «محمد رسول الله(ص)» را ندیده، چطور موضع می گیرند؟


مجید مجیدی، کارگردان سرشناس ایرانی در مصاحبه ای با روزنامه «مومبای میرر» از فتوای اخیر مفتی های اهل سنت شهر بمبیی علیه فیلم «محمد رسول الله ص» بسیار شگفت زده است؛ - مجید مجیدی، کارگردان سرشناس ایرانی در مصاحبه ای با روزنامه مومبای میرر از فتوای اخیر مفتی های اهل سنت شهر بمبیی علیه فیلم محمد رسول الله ص بسیار شگفت زده است؛ چرا که این تحریم در شرایطی انجام شده که این علما هنوز فیلم را ندیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، روزنامه مومبای میرر به تازگی مصاحبه ای با مجید مجیدی، کارگردان سرشناس ایرانی در خصوص فیلم محمد رسول الله (ص) انجام داده است.

آنچه در ادامه می آید، مشروح این مصاحبه است که می خوانید: تمامی خوشحالی و رضایت کارگردان فیلم محمد رسول الله (ص) مجید مجیدی و الله رخا رحمان، آهنگساز این فیلم، با یک فتوا که توسط مفتی های شهر بمبیی صادر شده است، پایان یافت.

علاقمندان مجید مجیدی را به واسطه ساخت فیلم های بی نظیری همچون بچه های آسمان و رنگ خدا می شناسند.

او در مصاحبه ای که با خبرنگار این روزنامه Taran-N-Khan داشت، گفت که از فتوای اخیر علیه فیلمش بسیار شگفت زده شده است؛ چرا که این علما فتوا و تحریم را در شرایطی انجام داده اند که حتی فیلم را ندیده اند! اخیرا آکادمی رضا که دفتر آن در شهر بمبیی است، شکایتی علیه این ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی های بمبیی، «محمد رسول الله(ص)» را ندیده، چطور موضع می گیرند؟

مفتی های بمبیی، «محمد رسول الله(ص)» را ندیده، چطور موضع می گیرند؟