مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 17:362015-10-05فرهنگي

اکران 65 فیلم جشنواره یاس در غرب مازندران


مدیر اجرایی سومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی یاس از اکران 65 فیلم این جشنواره در سه سینمای غرب مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام صفر قاسمی از رضایت مندی میهمانان داخلی و خارجی از میزبانی مازندران در سومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی یاس خبر داد و اظهار داشت: جشنواره ها یک رویداد فرهنگی صرف نیست بلکه مجموعه تحولات فرهنگی و اجتماعی و حتی اقتصادی در شهرستان ها و مناطق است.

وی افزود: یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید این است که جشنواره از پایتخت به استان ها، شهرستان ها و مناطق کشیده شود و این یک اتفاق بسیار مبارک و خوبی است.

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: سومین جشنواره بین المللی فیلم های ویدئویی یاس که دومین سال آن نیز به میزبانی مازندران برگزار شده بود، امسال میزبانی این جشنواره برای سومین سال به مازندران رسید و در غرب استان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصت بسیار خوب و مطلوبی برای فعالان سینمایی استان و شهرستان ها بوده تا کارهای خود را مرور کنند و با چهره های ملی در این جشنواره آشنا و تبادل نظر داشته باشند.

قاسمی با اشاره به اینکه در طول مدت جشنواره، کارگاه های خوبی برگزار می شود و این برای تعالی فرهنگ و هنر و به ویژه حوزه سینما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 65 فیلم جشنواره یاس در غرب مازندران

اکران 65 فیلم جشنواره یاس در غرب مازندران