مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 16:412015-10-05حوادث

کاهش 10 درصدی تصادفات فوتی در خمین در نیمه نخست امسال


با اجرای طرح های ترافیکی پلیس در نیمه نخست امسال 10 درصد از تصادفات فوتی در این شهرستان کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سرهنگ محمدعلی گودرزی ظهر امروز در دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی خمین در سومین روز از هفته ناجا اظهار داشت: در شهرستان خمین طرح حای بسیار مهمی توسط نیروی انتظامی در نیمه نخست امسال انجام شده که مهم ترین این طرح ها پیشگیری از وقوع جرم به ویژه سرقت و ارتقای امنیت اجتماعی بوده است.

وی افزود: از دیگر طرح های مهمی که در نیمه نخست امسال در خمین انجام شد برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر، پاکسازی نقاط آلوده از معتادان پرخطر و مقابله با کالاهای قاچاق بوده که پلیس توانسته در این راستا اقدامات بسیار مهم و ارزشمندی را انجام دهد و رضایت شهروندان را جلب کند.

فرمانده انتظامی خمین تصریح کرد: با اجرای طرح های ترافیکی در نیمه نخست امسال در شهرستان خمین 10 درصد تصادفات فوتی، 3 درصد تصادفات جرحی و 20 درصد تصادفات خسارتی کاهش یافته است.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اقدامات بسیار مفید نیروی انتظامی خمین در راستای ایجاد امنیت در این شهرستان گفت: در نیمه نخست امسال با مرکز پلیس خمین 17 هزار تماس تلفنی برقرار شده که از این تعداد 6 هزار و 800 تماس عملیات پلیس را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی تصادفات فوتی در خمین در نیمه نخست امسال

کاهش 10 درصدی تصادفات فوتی در خمین در نیمه نخست امسال