مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 16:062015-10-05سياسي

فرماندار عسلویه: عسلویه بزرگترین کارگاه اقتصادی کشور است


عسلویه بزرگترین کارگاه اقتصادی کشور است.

- " از عسلویه، عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان منا اظهار داشت: امنیت و آرامشی که در سطح استان و شهرستان وجود دارد نتیجه همدلی و همزبانی دولت و ملت در تمامی زمینه ها است که باید در حراست و نگهداری آن کوشید.

وی به نسبی بودن امنیت در تمامی سطوح اشاره کرد و گفت: جرایم خشن و سازمان یافته کاهش بسیار زیادی داشته است که حاصل ارتباط معنا دار مردم و مشارکت خوب آنان در تمام حوزه های امنیتی استان و شهرستان است.

فرماندار شهرستان عسلویه با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان از امنیت خوبی برخوردار است اظهار داشت: تلاش و همدلی مردم با مسئولان باعث شده است تا فرصت های سرمایه گذاری بی شماری در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی ایجاد شود و عسلویه به بزرگترین کارگاه اقتصادی کشور تبدیل شود.

رییس شورای تأمین شهرستان عسلویه به آرامش یک نقطه در تضمین امنیت عمومی یک کشور اشاره و تصریح کرد: باورها و عقاید مشترک در بین انسان ها ایجاد کننده این مسیر پرمخاطره است.

نادری با اشاره به اینکه عسلویه یکی از امن ترین نقاط استان است گفت: تلاش مجموعه نظامی و انتظامی شهرستان در تمامی زمینه ها قابل تقدیر است و همه این تلاش ها مرهون همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار عسلویه: عسلویه بزرگترین کارگاه اقتصادی کشور است

فرماندار عسلویه: عسلویه بزرگترین کارگاه اقتصادی کشور است