مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 مهر 1394 ساعت 16:012015-10-05حوادث

سرقت کابل های برق بیشترین آمار جرم در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد را دارد


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت کابل های برق روستاها بییشترین آمار جرم در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج،سردار غلام عباس غلام زاده ظهر امروز در نشست هم اندیشی پلیس با سران طوایف و ریش سفیدان که در سالن بصیرت برگزار شد،بابیان تبریک به مناسبت هفته ناجا و تسلیت درگذشت جانسوز حجاج ایرانی بیت الله حرام،اظهار داشت: علت اصلی این حادثه چیزی جز بی کفایتی آل سعود نبود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه همگان معتقدیم از نظر تاریخی و دینی زندگی بشری با جامعه گره خورده است،گفت: زندگی اجتماعی بایدها و نبایدهایی دارد وکه اگر جنبه مثبت آن رعایت شود زندگی خوشایند و اگر قاعده بازی رعایت نشود بازتاب منفی در پی دارد.

وی تصریک کرد: سران طوایف سرمایه های مذهبی،ملی و اجتماعی جامعه هستند.

غلام زاده با اشاره به اینکه هر فعالیتی با رویکرد اجتماعی موضوعیت پیدا می کند،ابراز کرد: اگر هرکسی در جامعه از انجام وظایف خود سرباز زند سبب تجاوز به حقوق دیگران و زیاده طلبی می شود.

وی یکی از دلایل ایجاد زیاده خواهی برخی افراد را عدم آگاهی و آشنایی به قواعد زندگی و مقررات دانست و افزود: سلاح می تواند آثار مثبت و منفی داشته باشد اما عدم آشنایی استفاده صحیح از این ابراز سبب تبعات و ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کابل های برق بیشترین آمار جرم در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد را دارد

سرقت کابل های برق بیشترین آمار جرم در روستاهای کهگیلویه وبویراحمد را دارد